HandeYasinPoyraz Merhaba hamişleeer biz Adanaya yeni taşındık ben 23+3 haftalık hamileyim. Metro hastanesinde Hakan beye muayne oluyorum ama memnun değilim başka önerdiğiniz ilgili bir doktor var ise hangi hastanede olduğuyla birlikte paylaşırsanız çoookk sevinirim 🙏🏻❤️ Şehir hastanesindeki doktorları çok beğendiklerini söylüyorlar ama bilmiyorum size bıraktım 🤗
DeryaGner HandeYasinPoyraz Medline hastanesinde Ayşe Parlakgümüş var ben ona gidiyorum ve çok memnunum
GamzeMutUsta HandeYasinPoyraz tatlım metroda bende mehmet yıldırıma gidiyorum çok iyi madi konudada sık boğaz etmiyor hatta ben oranın eski personeliyim ona rağmen madiyat benide zorladığı için genel testlerimi hep devlette yaptırdım
Minikmucizem1 HandeYasinPoyraz esra selver saygılı yılmaz war şehir hastanesinde onu çok öneriyorlar bende ona gitm eyi dusunuyorum
Merveeeeeeeee HandeYasinPoyraz Ferhat Erol ya da Gökmen Sukgen e gitmelisin metro hastanesinde :) Gökmen bey kendi muayenesine geçecekmiş Ağustos da hatta istersen Ferhat Erol dan alabilirsin :)
HandeYasinPoyraz Semraylmz bunu değerlendireceğim çok teşekkür ederimm yabancı olunca insan çok boşlukta kalıyo.. Ne tahlil istiyor ne bi ilgi alaka var tuhaf geldi o yüzden değiştirmeliyim diye düşündüm 🙄
Sonsuzmutlulk Nese001 bende ona gitmeyi düşünüyorum cok duydum dogum yapmış kişilerden herkes cok memnun
HandeYasinPoyraz DeryaGner medline çok pahalı diyorlar 😞 2. Bebeğim olduğu için fazla bi bütçemiz yok şuan eşim asker zaten bilmiyorum ben 60 tl veriyorum metro hastanesine bazen o bile etkiliyo bizi ister istemez 🤦🏻♀️
Duyguynrky HandeYasinPoyraz ben analık hakkından yararlanıyorum sezarda 55 tl veriyorum diğer türlü sigortalıysan 75 ti belki asker eşlerine özel indirimleri vardır.
FulyaIpek Ortadoğu hastanesinde levent toksöz e gidiyorum. Tavsiye ederim çok rahat ve esprili bir doktor. Strese sokmuyo, gerçekçi yaklasiyo ve rahatlatiyo
HandeYasinPoyraz FulyaIpek evet levent beyi arkadaşımda önerdi ama hiç gitmek nasip olmadı ortadoğuda mehtap hanıma götürüyorum oğlumu ☺️ aklımda bulunsun çok teşekkür ederim 🙏🏻
HandeYasinPoyraz GamzeMutUsta Çok teşekkür ederimm Allah razı olsun birdahaki randevumda artık Aklımda bulunur 🙏🏻🤗
Minikmucizem1 HandeYasinPoyraz peki pek Randevusu yok kadının bitürlü yaklayamdm yakalrsam analtrm sanada
svgisnreyphn Kizimolsun özel batıkent amina kardeşhaniye gidyrm memnunum naif iyi anlatan ilgilenen bi doktor ne zaman arasam açar yardmcı da olr nerde olrsa olsn sezaryen olcğm bi 25 gün sonra falan inş özel adanada yapck muayne ücreti de uygn 53 tl
svgisnreyphn Şehir hastanesini kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmem. Hiç iyi yorum yapanı duymadm ben kendm rahatazlndm mecburi gttim pazar günüydü nasl davrandklrnı anlatamam çok kötü yatış verdle kalmadm bile. Kuzenim orada doğum yaptı hala etkisinden çıkamadı normal doğum yapamıyodu zorla yaptrmya çalştlr 3 gün sonra sezarynne aldlr o da kötymş estetk falan değildi dkşlri anlaycğnz hep böyle duydklrm
HandeYasinPoyraz svgisnreyphn Devlet hastanesinin klişeleri işte. Yazık günah yani çok üzülüyorum böyle davranmalarına.. metroda devam ederim o halde 🧐
HandeYasinPoyraz Merveeeeeeeee daha önce hiç duymamıştım ☺️ Hemen bakıyorum sonrasında randevu için değerlendiririm inşallah devlet hastanelerine güvenemiyoruz malum 😟 metroda devam ederim gibi 🧐