Burcudan bende demin çıktım doktordan. Geçen hafta geç döllenme 15 gün sonra gel dedi dayanamadım başka doktora gittim. Bu da göremedi kese olmuş 14 mm ama hala yok. Haftaya çarşamba gel dedi. Çok korkuyorum boş kalacak diye kimse de beni anlamıyor rahat ol diyor. Bayılacağım ama ben telaştan