snnur97 kızlar 37+5 ım ultrsonda bgun 38+3 cıktı cuma gunu sezeryan olucam ınş ama doktor her ıhtımale karsı ıkı tane ıgne verdı varmı vurulan bu ıgnelerden
umutluanneadayi Canm benim ablam ciğer geliştirici ve düşük için iğne vuruldu prematüre doğmasına rağmen kuveze alınmadı korkmana gerek yok ☺️