Mucizelrm_ Aradığım başlık 27 haftadan beri bikini bölgesinde ağrı ve şişlik var ayağa kalkarken dogrulurken sabahları çok agriyo diğer taraf normal sağ tarafta gözle görülür şekilde ora büyük duruyor şehir hastanesine belki bakar diye kadın doktora gittim 30. Haftamda asla ilgilenmedi ciddiye almadı ben şikayetlerini anlatırken yüzüme bile bakmadı ben dedim gebelikten haftam ilerlediği için mi dedim evet dedi yolladı sinirden deliye döndm 😓 eğer size güzel bı açıklama yapılırsa lütfen bildirir misiniz