Akoalalover ben 32. Haftamda 5 saatlik yol gidip 3-4 gün kalıp geri dönücektim. Doktorum yasak demiyorum ama acil değilse gitmemen daha iyi dedi. Bişi olmaz yolculuktan, olacak varsa burda da olur ama burda ben varım müdahale kolay olur dedi. Orda rezil olursunuz haftan ileri artık dedi, benimde acil değildi gitmedim.