KkubraOz canım kendini üzme sıkıntıya girme allahın izniyle bir şey olmaz inşallah ben de 6 haftalık hamileyim 2 hafta önce bhcg değerim 2415 çıkmıştı ondan 1 hafta sonra yani geçtiğimiz perşembe tekrar test verdim 2457 çıktı sağlıklı bir artış yoktu acaba sağlık ocağında mı yanlışlık oldu diye 1 gün sonra özelde kan verdim 2074 çıktı düşük yapacağım sandım cumartesi doktora gittim durumu anlattığımda dış gebelik olabilir vajinal ultrasonla bakacağım dedi sonra çok yeni bir gebelik gözüküyor kese yeni oluşmuş dedi hatta kalp atışı bile var korkma dedi cumartesi tekrar gideceğim kontrole değerimin neden düştüğünü sorduğumda bizim için önemli olan o değil usg görüntüsü dedi