annelinkoo1 Valla kuzum cumartesi rahatsızdım ama bilmiyordum başka şehirdeydim pazartesi akşam geldik gecesi koku ve tat gitti oldu 1 hafta hala gelmedi burnum yanıyor birde doktorum c vitamini, d vitamini ve Coraspin iç dedi ne olur ne olmaz şu an evdeyim teste gitmedim bir yere çıkmıyorum babam gil falan oldu pozitif çıktı onların bol bol su iç , meyve falan tüket kendini salmamaya bak inşallah benim gibi hafif atlatırsın rabbim şifa versin ama koku ve tat sinir ediyor insanı çok az alıyorum ben kokuyu