Merhaba hanımlar.
Bugün kontrolümde dr suyun azalmış dedi renkli doplör flan çekildi kritik bi azalma söz konusu değil ama istersen bugün suni sancı verip başlatalım dedi ()1 cm acıklık) bende pat diye söyleyince panikledm sonra sen panik yaptın baya git yarın gel istersen yarınki dr versin suni sancını dedi bende peki kendiliğinden olmazmı dedm dr, yoo simdi gidersin belkide 2 saat sonra kendi sancınla başlar dogumun dedi bende peki dedm o şekilde çıkıp geldm şuan cok kararsızım suni hakkında cok olumsuz seyler okudum etrafımdakiler neden kabul etmedin suyu az demiş risk mi alıcaksın ben olsam ederdim daha ne bekliceksin tarzı vs. Bi sürü yorumlar yaptılar. Ztn o devlet hastanesinde de düşünmüyordum doğumu ama şuan napıcam gerçekten bilmiyorum lütfen bilgisi olanlar aydınlatabilir mi ?