Dnz_23 canım sağlık ocağında ebe 12 de bırak dedi. Doktora gittiğimde ilacın var mid diye sorunca 3 haftalık var demiştim. Ona devam et bitir dedi. Ebenim bu şekilde dediğini söyledim. Sen devam et dedi gülerek ☺️ ben devam ettim canım. 15. Haftada bitti başka vitamine geçtik sonra