Kızlar ben 3 gün önce kontrol oldum . 18. haftadayız . Doktor plesenta rahim ağzının oradaymış , aşağı yerleşimli dedi. Birde rahim ağzı uzunluğu kısa değil ama sınırda dedi. Rahim ağzı kısalığı kendi kendine düzelebilecek bişey mi ? Böyle bişeyle karşılaşan arkadaşlar süreç nasıl ilerledi ? Yardımcı olursanız çok sevinirim… Şuanlık ayağa kalkmamaya çalışıyorum hep istirahat halindeydim ve bol su içiyorum…