Ezmp bende hep sessizce takıp ettim kırıcı bişey de söylemek istemedim . Ama hangi devirde yaşıyoruz kimden korkuyor anlamadım . Üstelik üvey annesinden mesaj attıgını söyledi eğer ailesine söyleyemiyorsa nasıl ordan yazar ? Bende 20 yaşındayım böyle bişey basıma gelse annemden yazamam göze alamam 😐