Ben 28 hastalıkken gittiğimde bana da beli geriden geliyor dendi kilosu çok çok düşük çıkmıştı. 4 hafta sonra gittim daha da gerilemiş artık gelişme geriliği var demişti başka doktora gittim öyle bir şey yokmuş. Eğer için rahat değilse başka bir doktora daha görün derim