Cerenn03 Normal şartlar altında her şeyin doğalını isteriz. Doğum için de bu geçerli. Tabii ki Gönül isterki Doğal olan neyse o olsun. Ama insanlarda saçma bir acıma duygusu falan oluyor sezeryan olanlara karşı. Bunu da anne adaylarına nasıl yansıtıyorlarsa artık, doğum yapan anne BAŞARDIM diye post açıyor. Hayırdır neyi başardın tam olarak? Bebeğin dünyaya gelme başarısını nasıl da üstleniyorlar yazık! Ya da başardın kime neyi ispat ediyorsun? Çok yazık toplum baskısını günümüz anneleri bile sırtlanmış taşıyor, bununla gurur duyuyor. Halbuki esas olan yavrunun dünyaya sağlıklı gelmesidir. Baskı bu sonuçta, toplum baskısı
bile isteye neden normalleştirirsin! Neyse,
Herkese hayırlı başarılar dilerim 😂