Sareliidunyam Kızlar 2. Hamileliğim bu doğumda devlet hastanesi tüpleri bağlıyor mu? Doğum yasak bana hayati riskim oluyor önermiyorlar kan hastalığım var. Bilgisi olan varmı?
Merveee34 Sareliidunyam eğer yaşınız uygunsa eşinizin imzasıyla bağlayabilir .Doktorlar konuşmak daha iyi olacaktır . Benim yaşım küçük ama 4.sezaryenim olacak bağlayacaklar