Kızlar selam, 14 haftalığız, sabahları aşırı tansiyon düşüklüğüm oluyor elim ayağım tutmuyor gözüm kararıyor ve mide bulantısı yapıyor bayılacak gibi oluyorum normaldede düşüktür tansiyonum çok yüksek değil o yüzden başta önemsemedim ama bi kaç seferdir çok üst üste oldu, başına gelen var mı arkadaşlar ilaçta almak istemiyorum neler yaptınız