Mom789 Anne3 oyyyy yerim ay onu kurban olurum hayirli olsun masallah canim sarilik olmasin 3 saati gecirme sutun bolsa memeyi bitiriyorsa birakirsin kendi uyanir
Erkenanne Anne3 bgn doğmuş annesi daha analı babalı büyüsün inşallah 1.5 2 saatte bir uyanmasada muhakkak uyandırıp emzir sarılık olmasin
Gulsen4224 Anne3 2 saatte bir emzir canım sarılık olmasın bebeğin şimdi uyanmaz belki ama sen uyandır yoksa emmez açıkmaz daha sarılığa çevirmesin yaşı uzun hayırlı uğurlu olsun inşallah 🤲🏻🥰bol su iç sütün insin ılık duş al 🌸
Fatima_omer illaki iki saat olucak diye bekleme, 1 gün önce karnındaymis daha sana çok ihtiyacı var bol su iç sinir olma lütfen , ben bebegimin kıymetini bilemedim , emzirmeyi sevmeye çalış, uyandırıp emzir yoksa sarılık oluyo