Seraykrblt 22+4 haftalığım fakat nöbet nöbet nefes sıkışması yaşıyorum nefes alamıyorum sizde de oluyor mu neden olur 🥺🙏🏼
nagehan3534 Seraykrblt maalesef evet 26+3 haftalığım benimde oluyor Şuanda bile var nefesim yetmiyor gelmiyor boğulcakmıs gibi oluyorum bebek büyüdüğü icin mis
Aminegul Seraykrblt bende 22+4 deyim ama bilhassa yemek yedikden sonra cok birsey yiyemiyorum zaten nefesim kesiliyor kivraniyorum biran önce eritsemde nefes alabilsem diye düsünüyorum. Birseye elim gidiyor sirf nefes alamayacağimi bildigin icin yemiyorum