Covid geçirdikten sonra sperm sayısı 0 olabiliyor. Bir tüp bebek doktorunun tedavi sırasında hastasında yaşadıklarını okumuştum 1 seneye yakın sperm sayısı artmamış. Hatta bu hasta çok hafif ayaktan grip gibi geçirDiği halde … Fakat aşıda ispatlanmış, kısır yapar diye böyle bir durum yok. Sadece sonuçları tam bilinmediği için korunun diyor doktorların bir kısmı.