MinikCeviz bende ikinciye hamileyim küçük kızım doğduğunda ablası 5 buçuk yaşında olacak nasipse .şimdiden çok seviyo kardeşini .hergün gelip karnımı seviyo öpüyo kardeşine her sabah günaydın ,her gece yatarken iyi geceler tatlı kardeşim diyo 😍bazen minik kıskançlıklar oluyo onumu seviyorsun benimi diye soruyo ama ben bir şekilde idare ediyorum .ikinizide çok seviyorum siz benim tatlı kızlarımsınız ikinizide çok seviyorum diyorum çok mutlu oluyo .