Pelinssoglu 21 +3 ten selamlar, ben de normal günlük rutin işlerimi yapıyorum hasta değiliz sonuçta doktor da aksini söylemedi diye☺️ Sadece henüz hareketlerini hissetmiyorum, doktor biraz geç hissedebileceğimi söyledi ama sürekli kendimi hareketini hissediyo muyum acaba diye kontrol ederken buluyorum, bakalım ne zaman hissedeceğim☺️ Alışverişe daha başlamadım sayılır, araştırma yapıyorum yataktır, odadır vs, belirledikten sonra alması daha kolay gibi geliyor☺️