Eveeet hanımlar doğumuma uygulamaya göre 13 gün falan kaldı buzlugumu lohusalığa hazırlıyorum gerçi doğumdan hemen sonra annemde kalmayı planlıyorum ama eve geldikten sonrada bebeğime ve kendime zaman ayirmak istiyorum o yüzden bugün ne pişirsem endişesine kapilmak istemediğinden hazir bir kaç yemek yapıp atayim dedim
Benim buzlukta şimdilik kuru köfte sulu köfte sarma dolma karnı yarık var birazdan kabak yemeği ve börek sarıp koymak istiyorum sizler neler yaptınız fikirleselim 😍😍🧿