r-prenses 28.haftadayım .Aslında 2013 yakacıktan tanışıyoruz doktorla ama üzerinden baya zaman geçmişti . Geçen hafta ilk muayeneme gittim .Cok güzel ilgilendi .Raporlarımı inceledi .Almamız gereken tedbirleri konuştuk (4.sezaryen olacak ) Bebeğin ölçümlerini yaptı bilgi verdi . 20 dakika sürdü muayenem