Yamacin-Annesi ben de Kağıthane tarafındayım. Otobüs, vapur, minibüs ile gidiyorum 19 haftalık olduk. Kadin hastalıkları ile ilgili gitmiştim gebelikten önce. Sonra da bilgilerim orada test, tahlil hem araştırma hastanesi devam edeyim dedim rutin kontroller için. Sağlıklı sıhhatli olalım ilerleyen zamanlar için bakalım ne yapacağım :)