Hamilelik öncesi iltihap sökmesi için annem sarımsak yedirirdi bol bol…Şimdi de 20+1 olduk enfeksiyon yine var ,cacık yedik bir de tava yaptim sarımsak koydum yine ..Sonra tuvalete gidince baya böyle iltihap aktı gitti..Sizce sarımsak faydalı mi hamilelikte yoksa zararlı mı?