Ben ilk hamileliğinden yaşadım. 21 den sonra geri düşmeye başladı 32 de doğum yaptım. Doğduğunda 29 hafta ile uyumluydu gelişimi hiörbirey fayda etmedi doktor en son küvezde büyüsün yoksa damatları daralır dedi. Duyum da bitmişti nerdeyse. 1300 gr doğdu 49 gün küvezde kaldı 2000 kilo olunca çıktık. Ama geç 28 de gemde doğum öncesi ciğer geliştirici oldum o yüzden solunum sıkıntısı çekmedi şükür. Şimdi 4,5 yaşında ve kilolu bile 😀