Ya kızlar ben hamile olmadan öncede çok ince giyinen biriydim dikkat etmezdim, hamileliğimde de öyle ince giyiniyorum ama herkes bebeğin gazlı olur çok ağlar diyor siz ne düşünüyorsunuz var mı hiç hamileliğin de üşütüp bebeği çok ağlayan gazlı olan yoruldum bu hurafelerdeeeen 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️