GoncaClk Şehir dışındayım folik asitim bitti folidoce diye bı ilaç önerdi eczane nasıl kullanan var mı?
GoncaClk birkedilianne Doktorum folik asit olsun hangisini içersen iç demişti normalde internetten farklı bı marka alıyordum ama şuan alamıyorum o yüzden eczaneden almak zorunda kaldim
Hande59 GoncaClk mg yüksek olduğu için bebişlere fazla geliyor sağlıkla huzurla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah
Gizemin-minnakI Ben gebelik planladığım dönemde folidoce kullanıyordum . Ama hamile kaldığımı öğrendiğimde doktorum bana daha kapsamlı previt positive multivitamin verdi . İçersinde balık yağsı dışında tüm vitaminler var .