Zeyyyn Leyla3421 İlk Bi kaç gün kanama fazla olabiliyor herkeste aynı olur mu bilmem ama depend en iyisi hastahanedeyken sonra pede geçilir
iremby Leyla3421 kesinlikle depend rahatligini yasadim 1 paket aldim ama 2.paketide alicam cunku ilk dogumumda cok rahat etmiştim
Merveee34 Leyla3421 ben 3.sezaryen sonrası da gece boyu ped kullandım .Cok rahat etmiştim .insAllah bu doğumda da ped kullanacağım . Dependle hiç rahat edememiştim