Denzzruvi bence ilk anne yanı şart hem küçük hemde 6-7 ay yatıyor zaten , çatılı yatağa da alıştırırsan yatar canım niye yatmasın. Normal beşiklere de 2 yaşına kaşar falan rahat yatıyorlar , olmadı büyüyen beşik al eğer tek almak istiyosan hem anne yanı olarak kullan hemde başındaki çekmeceyi çıkartıp 90/120 falan oluyor ölçüsü baza mantığı kullanırsın