Hsrt1 Kizlar durumlariniz nasil? Bebeklerinizi hissediyormusunuz? Detayli ultrason icin randevularinizi aldinizmi? Mide yanmalariniz basladimi? Elleriniz ayaklariniz sisiyormu?
2-prensesannesiii Hsrt1 17 haftaligim kasilmalarim var ilaç kullanıyorum bebeğimi de iki gündür ufak ufak hissetmeye başladım . 💙
nanna Hsrt1 Hsrt1 mide yanmaları ara ara devam bebişi yabaş yavaş gün aşırı hissetmeye başladım ben de şişlik yok ben de her gün 1 soda ve günde2 kapsül magnezyum içiyorum
Hsrt1 2-prensesannesiii Benimde cok agrilarim var. Magnezyum yeni kullanmaya basladim. Ellerim ayaklarim cok sisiyor simdiden. Bende dun ilk defa bebegimi hissettim bir daha yok :)
2-prensesannesiii Hsrt1 Şişlik olmadı bende magnezyum yerine soda içiyorum günlük ve fitil.verdi doktorum inşaallah geçer. 😊
Hsrt1 2-prensesannesiii Soda iyi geliyorsa bende deneyeyim canim. Parmaklarim o kadar sis ki alyansimi bile takamiyorum. İnsallah canim tesekkurler 😊
Minikmucizemm24 Kızlar benimde kasiklarim da ve. Çatı kemiklerinde ağrı var 17haftada bebisim. Sizler yaşadınız mı böyle bir şey ve doktora bu yüzden giden var mı