Zehrali54 Kızlar hic açılmam yok dün gece nstde düzenli sancılarım çıktı eve yolladılar acilma yok diye yarinda suni sanciyla dogumu baslaticaklar günüm dolduğu icin merak ettigim su açılma olmadan suni verilince açılma olur mu normal dogum yapan var mi bu sekilde
1999luanne Zehrali54 burda bi bayanda okumuştum çok kolay doğumu olmuştu suni sancıyla inşallah sizinkide öyle olur 🙂
Gonul_enes Zehrali54 2 normal dogumum var ikiside suni sanciyla oldu allaha sukur hic acilmam yokken acildi rahmim, ve benim oncesinden suyum geliyodu, yani once suyum geliyodu sancim ve acilmam olmuyodu
Nurssss Zehrali54 3 gün önce doğurdum suni ile başlandı sezeyenle bitti 7 saatte sadece 3 santim acıldı ilerlemedi herkesin ki bir olmuyor
gzdgns Merhaba. Ben sancısız ve açılmasız suni sancı alarak normal doğum yaptım. 40+2 de doğurdum. Sizde sancıda görünüyormuş ilerleme olur bence her şey yolundaysa.
Gonul_enes Zehrali54 insallahh acilir ama sezeryan dersede diretmeuin sakin,oda bi dogurma sekli ki ben 3.bebegimi istegimle sezeryan olucam nasipse
Zehrali54 Gonul_enes yok diretmem açılmıyorsa ama son çare sezaryen olsun istiyorum siz neden 3.yü sezaryen istiyosunuz
Konul95 Bende açılma yoktu ama yumuşama vardı , sabah 7-8gibi verilmişti , saat 1de suyumu patlatmıştı dr, 17.30 doğum yaptım