gulsahsahin bende 2 ay oluyor ona gitmeye basliyali merak ettiğim şu doğum ücreti 3bin ya bu ücretten ayrı ücret çıkarırlar Miki acaba diye bı kaç yerde duydum doguk sırasında aşağıya ödeme yapmaya gidince ayrı ücret de istiyolar mis öle biseyle karşılaşır mıyım ki diye aklma geliyor da