Merhaba kızlar benim sırtıma bir ağrı giriyor sanki iğne batıyor sonra bağlarım gevşiyor ve sıcaklık geliyor sırtımdan sonra bebek hareketleniyor ve Sızlama oluyor suratımda geçiyor 3 dk sonra gün içinde şimdiye kadar 2 kere oldu 36+6 yım sizce sancı mi bu