Aybebek ben ikili test yaptırdım yüksek riskli çoktı. Bu yüzden doktorum nifty testini önersi. Koldan kan alıp yurt dışına gönderiyorlarmış. %99.9 oran veriyormuş.tabiki tanı testi değil hiçbiri. Sadece olasılığı hesaplıyorlar. Bunu yapınca 4 lüye gerek kalmıyacak. Zaten 20. Haftada detaylıya gireceğim. Orda herşeyine bakıyorlar zaten. Siz ikili yaptırmasığınız için mi üçlü yaptırdınız?