Cinarsmom21 Bir ara çiçek sepetinde yaptıranlar vardı çok güzel ve baya uygundu fiyatı bende o yaptıranları arıyorum 🤣
Hazeleyes_ Cinarsmom21 25 tl ücretisz kargoydu o dediğin😂😂😂😂😂 şimdi olmuş 50-60 ayrıca kargoda ayrı 😂😂 herkes almiş almiş zam yapmiş adamlarda 😂😂 keşke bende onzaman alsaydım dedim
Cinarsmom21 Hazeleyes_ evet yaaa o fiyatlardaydı dimi emin olamadım rakam yazmaya ozaman isim belli değildi benim karar vermemiştim 🤣 son pişmaaanlıııkk neye yarar diyorum
Hazeleyes_ Cinarsmom21 evet bende öyle pişman oldum isimler belliydi ama cinsiyet belli değil o zaman 😂😂 tabi iş işten geçtikten sonra zamlandı
anneyim_33 HavvaK  merhaba ben Instagram dan Soner sus bebek sayfasina yaptırdım memnun kaldım 😇bı göz atın isterseniz🌿