Kıızlar 39+5 haftamdayım 2 3gündür hafif hafif alt kısmım (kilodum)ıslanıyor öyle şakır şakır bi suyum gelmedi ama kilodumun bi kısmı ıslak oluyo sancım falan çok yok şuan sizce bu ne demek doğumuma az kaldığı için mi öyle oluyo yoksa daha olur mu böyle