Seyda1990 ben bahçecide tedavi görüyorum aslında kişiye özel tedavi ilaçlar. Bende ve eşimde hiçbir sorun yoktu şükür ama olmadı sebepsiz kısırlık dendi. Kısaca ilaçlardan bahsedeyim. Ben şuan transfer günümü bekliyorum adetin 2. Günü esteofem başladık rahim duvarı kalınlaştırıcı bi de vitamin kullanıyorum. 17 si muayene günüm duruma göre bakacak büyük ihtimal Progestan vajinal kapsül ve progestan iğne verecek. Ben iğneler acıtıyor diye çok şikayet etmiştim ama artık umrumda bile değil sabırsızlıkla bekliyorum o günleri sonu güzelse çile kutsalmış derlerdi inanmazdım o his bile öyle güzelmiş ki 😥🙏