Ayseee19 Canım öncelikle ilk doğdukları zaman ödem oluyor bebeklerde hastaneden çıkarken zayıflıyorlar endişelenme zamanla geri alacak kilosunu ama uyandırmaya çalış benim kızımda hep uyurdu herkes sarılık dedi ama şükür öyle bişey yaşamadık uyandır kucağına al topuğunu sık yüzüne dokun ürkütmeden tabi ben hep o şekilde uyandırıp emzirirdim sonra kendisi uyanmaya başlamıştı