Didemcann ilk gebeliğim olduğu için tam emin olamadım nişan mı değil mi doktorumu aradım söyledim hastaneye gittik hemen nst vs bakıldı cumartesi gelmişti nişanım bugünde kontrolüm vardı zaten herhangi bir sancım nst de bişey yine çıkmadı sıkıntı yok bekliyoruz ☺️