Bebegimicin1 Zelihaaslan enfeksiyon varsa kullan yada doktoruna git sonuclarini goster o sana daha iyi antibiyotik verir ama bende enfeksiyon yuzune 2 defa antibiyotik kullandim bugun yine kan idrar verdim muhtemelen yine enfeksiyon var
gbyalcin Zelihaaslan benimki antibiyotik verecek kadar yoğun değildi. Sadece bi şase ilaç, bol bol su dedi doktorum. Bir de dinlen dedi. Siz de içiniz rahat etsin istiyosanız doktorunuza da danışın bence