uzlet evet çok Araştırma lazım bence de. Şehir hastanesinin fiziki şartlarını ile karşılaştırılamaz kesinlikle Buhara. Benim arkadaşım çok yakın zamanda orada doğum yaptı ebeler de çok iyilermiş gerçekten sadece doktor hiç uğramamış ne doğumda ne sonrasında herşeyiyle dikişi vs ebeler ilgilenmişler. Tabii bu konuda bilgileri olduğu için onlar ilgilenmişlerdir elbette yalnız orada epidural yok ve ben o sancıya gerçekten dayanamadığım için epidural istiyorum çünkü ilk hamileliğimde tüm sancıyı çektim ama kendi sancım değildi suni sancıydı ve dayanılmazdı. Belki kendi sancım olsaydı hiç böyle olmazdı ama ikinci doğumum elhamdulillah iyi geçti aslında yol veren yaradan bol dua edip yaradana bırakmak gerek. Sonu hayrolsun inşallah.