ZeyooZ benim de varis problemim var. Kalp damara gittim. Varis çorabı giyiyorum bir aydır, ölüm gibi bu sıcakta ama ağrılarım kesildi. Şişliğim olmuyor. Elbise, etek giyemiyorum. İnce eşofman altı aldım birkaç tane. Yanıyorum evet ama ağrı ve şişlikten iyidir. Benim tüm değil çorabım, diz altı. Doktor öyle verdi.