N-h-e123 Kızlar çok yorgun olduğum için mi bilemiyorum ama çok güçlü hissetmiyorum hareketleri sizde durumlar nasıl yarın kontrole gideceğim
YuvarlanamayanPandaa N-h-e123 halzlik isteksizl var sanki heryerim ezilmiş gibiyim kalkmak istemiyorum yataktan
YuvarlanamayanPandaa N-h-e123 bi ara azaldı dönmeden başka hissetmiyordum şimdi gene eski düzen sürekli helede akşamları hareket halinde sert olmasada kımıl kımıl
candanx 30+1 im. iki gündür çok az hareket hissediyorum. canım sıkıldı bu duruma 😔 geceleri hep hareketli olurdu dün gece hareket etmedi. oynayınca karnımla, çok hafif hareket var gibi ama güçsüz
candanx N-h-e123 doktordan geldim şimdi çok şükür yolunda herşey 🙏🏻 dünden beri sadece rahmime doğru bikaç hareket hissetmiştim. göbek deliği ettafında vs belirgin bi hareket yoktu ki hareketli normalde. bugün iki saat uğraştım dürttüm bişeyler yedim sola yattım bekledim yok yok yok doktora yazdım gel hemen dedi. boşuna korkmuşum neyseki… sizin de korkunuz boşunadır umarım 🙏🏻🙏🏻
N-h-e123 candanx ay iyi hadi çok sevindim amin inşallah teşekkürler duanız için inşallah bende güzel haberler alırım
N-h-e123 candanx tekrardan merhaba bugün gittim kontrole çok şükür 1,5 kg 40 cm herşeyi normal dedi doktorum güzel haberler aldım hamdolsun 🥰☺️
candanx N-h-e123 ay çok sevindim ☺️🙏🏻🧿 inşallah şu günlerimizi doldurup sağlıkla kucağımıza alalım artık 🙏🏻😀