36.haftadayız biz kavun kadar olduk 😊 Birde 2 karpuz kadar da bir minik kızım daha var 2.5 yaşında 😂 İkisi birden zor oluyor ama yaşları yakın beraber büyüyecekler arkadaş olurlar birbirlerine teorileri ile kendimi avutuyorum 🙈 Ama gerçekten zormuş bir küçük çocuk ve hamilelik. Doğunca daha zor olcak bakalım neler bekliyor bizi. Her hafta nstler başladı 2 haftadir gidiyorum. Bu haftada heyecanla persembeyi bekliyorum kontrol için. İlk kızımda 40+3 te suni sancı ile başlattık doğumu bunda nasıl olcak korku heyecan karışık. Çantamı hazırladım her şey hazır. Dün beşik siparişini de verdim bir kaç güne o da gelicek ve her şey tamam 🥰 Neler yasayacagim merakla bekliyorum. Geçen hafta 2600-2800 kg dedi doktorum. Boyu da 47 cm 50nin üstü doğar dedi. Kasıklarım da sancılar oluyor bazen doguruyorum herhalde diyorum ama sonra geçiyor. Sizde durumlar nasıl? Hangi meyvesiniz son zamanlardakilerin ağrıları var mı? Hazırlıklar bitti mi ? Biraz stres atalım 🌸