Canım merhaba 2 Li taramaya pek güvenme derim kendi hikayemi anlatayım sana… ben 12. Haftada 2 Li test oldum test sonucu risksiz çıktı sadece beta hcg Mom değeri 0.26 çıkmıştı. Doktor 0.30 alt sınırı biraz düşük sizi daha çok kontrolle takip edeceğiz dedi. Ben de korktum ve başka hastanede 14. Haftanın son günü tekrar ikili test yaptırdım ve bu sefer de beta hcg değeri normal çıktı trisomy 18 riski 1/150 çıktı şoka girdik 1 hafta boyunca eşime de bana da zindan oldu. Nifty testi yaptırdık negatif çıktı. Detaylı ultrasona gittik hiçbir sorun yok dendi. Yani demek istediğim bu testlere asla güvenmeyin biz birsürü para saçtık siz yapmayın…