Pembepanterr adetim 6 gün gecikti 1,5 gün kanama oldu pazartesi beta 0,2 cuma beta 1,2 gösterdi.cuma kanamam vardı ama lekelenme şeklinde. Hiçbir adet belirtisi yok ağrı falan da yok!Perşembe tekrar kan vereceğim bakalım belkide kimyasaldır belki de gebeyimdir