Elcnbykckr Kızlar aşımı oldum ilk dozunu ama bir kolum ağrıyor anlatamam felaket ya ne iyi gelir ağrısına ? Kolum kalkmıyor resmen
gunesveguney Elcnbykckr geçmiş olsun canım benim de 5 gün sürmüştü ilk doz bişey yapmadım ben ama buz koyanları falan duymuştum
Sevgikaya1525 Elcnbykckr geçmiş olsun kuzum ewet ağrısı çok fena benim 5 gün kol felci geçiriyordum resmn ama ikinci dozda sürekli kolanya sıkıp ovuyordum sadce 1 gün sürdü ağrısı çok çabuk geçti hafif ağrı vardı ama ilkinde tecrübesizdim bunu doktorum demişti kolanya dök diye
BelisMelis41 hhffee 1 doz yeterlı oluyor demıstı doktoruma ayrı sordum saglk ocagındakıker 1 doz vuruyoruz yeterlı oluyor demıstı
Nermin28 Elcnbykckr geçmiş olsun canım ilk doz baya ağrılı oluyor buz koyabilirsin parol icebilirsin canım
nslhnyldz Elcnbykckr benim rahat 3 gün sürdü sonra azalarak geçti dayanabileceğim bi ağrıydı hiç bişey yapmadım
hhffee BelisMelis41 O kadarını bilemiyorum ama bana gün verdiler 2. doz için tekrar galiba her yerde aynı olmayabiliyor
Furkanburcu-81 Benimde ilk dozda üc dört gün agrısı oldu o kolum üzerine yatmadım cok agrın olursa parol içebilirsin demişti doktorum. Ama ikinci doz öyle agrılı olmadı bir gün hafif agrı sonrası geçtii
Guneyinannesi1 Elcnbykckr inanirmisin hiç hissetmedim bile normal aşı oldm ne ağrı ne bi yan etki hic bisi olmadi
Elcnbykckr Guneyinannesi1 ay ben hemşire vururkende cok acıdı ilacı verdi sırıngayı çıkarttı direk koluma ağrı saplandı
Merve-1109 Elcnbykckr ben ilk dozda hiç ağrım olmadı 32 haftalığım bu gün 2. Dozu oldum (biraz geç kaldım ben ikinci dozda ) gene hiç ağrım yok çok şükür allaha
Sinem_469 Merve-1109 ben de 34 haftaligim ikinciyi vurduramadim henüz bı sorun oluyor mu ikinciyi geç vurdurunca ya da vurdurmasak
Merve-1109 Sinem_469 ebeler kızdı bana çok geç kaldın 32. Haftaya kadar vurulman lazımdı dediler canım ara sor bakalım ne diyecekler bi zaman sınırı varmı bilemiyorum
Bskaymazz1 Elcnbykckr Benimde ağrı olmuştu 3 gün sürmüştü ama buz uyguladım hem şişkinliğine iyi geldi hemde ağrısını hafifletti :)