Kuben Kalp atışı 180 e dayanıyor ara ara. Daha doktora gösteremedim ama bazı yerlerde taşikardi yazıyor. Normal midir ya 😔 bilen var mı
Kuben Anneyimm2 Bildirimi görmedim kusura bakma şimdi fark ettim doktor bir sorun yok dedi önemsemedi hiç. Teşekkür ederim cevabın için 🥰