Mizgin12345 Hamilelikte tansiyon 12.5 çıkması normal mi şuan 24 haftalık hamileyim diğer gebeliğim de tansiyon yüzünden erkn olmuştu
aksu5334 Mizgin12345 kişiden kişiye değişir benim tansiyonum hep 10-5 10-6 olduğu için normalim o. 12 olduğunda benim tansiyonum baş ağrım oluyo
Elcnbykckr Mizgin12345 genelde yüksek tansiyon riskli gebelikte düsük tansiyon sorun değil. Tabi siz 12iken kendinizi nasıl hissediyorsunuz düzenli Takip edin 12cokta büyük değil 13/14ler sıkıntı