Kızlar size birşey sormak istiyorum 17 haftalık gebeyim 1 hafta önce doktora gittim folik asiti bırakıp decavit gynofen ve devit-3 verdi ve kullanmaya başladım afedersiniz dışkımın rengi siyahlaştı ve ilaç kokuyor bu normal bir durum mu bu ilaçları kullanan böyle bir sorunla karşılaşan var mı ?